Robyn - "fembot" helt klart nya favoriten tillsammans med allt från glee

Idag har varit en bra blogg dag! Fick chansen att lägga upp lite sköna bilder :) Min dag i övrigt har varit bra, en bra skoldag! Tog igen några test från när jag var borta och jag tror båda gick bra! Eller ah, jag hoppas på det iaf! :) skrattade som vanligt med (för det mesta ÅT) Ashley under våran 8th period study hall :) hon är underbar :D alla mina lärare var i stort sett borta allihopa så vi hade vikarier istället! Vilket är awesome! Jag kan garanterat säga att min dag har varit bra! & det gillas verkligen :) nu ska jag passa på att göra lite läxor! Ciao, ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är Jonas.. I've got things to tell you! vilket datum kommer du hem älskling? Jag saknar dig

2010-05-06 @ 14:18:36
URL: http://chikanua.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Marlene!



Jag vill bara säga TACK för din underbara kommentar. Den fick mig att le och det gjorde så jag bara längtar tills nästa gång jag sätter mig ner och skriver ett inlägg!



Tack!

2010-05-08 @ 02:59:05
URL: http://mariaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0