Busting out in 2010 never coming back again!

Det ovan är det som står på ryggen av våra senior huddies och på framsidan är det skolans maskot, the alexandria purple ghost! Min skola är ju inte riktigt lika cool som andra skolor här i USA som har typ.. The flying hawk eller lion eller tiger! Nej, min härliga lilla skola har ett lila spöke :D Hur som helst, jag skulle berätta om min prom dress! Sjukaste, finaste klänningen på denna jord! När jag såg den blev jag helt förälskad! Storlek 38! HELVETE tänkte jag eftersom jag gått upp sjukt mycket i vikt här! MEN jag tänkte att det kan ju inte skada att testa och se om den kanske (hoppas hoppas hoppas) passar! Så jag sparade den till sist.. Och när jag satte på mig den passade den som handen i hansken! Tjejen som hjälpte mig ville visa mig för sina medarbetare och jag sprang runt i butiken och visade alla kändes det som! :D Jag kände då att jag behöver inte leta längre.. Det här är min klänning och jag SKA ha den! Just nu hänger den på insidan av min dörr och frestar mig! Om jag fick så skulle jag ha den på mig varje dag! Mina tjejkompisar är helt övertygade om att jag kommer vara den vackraste tjejen där! Nu är det verkligen bara att hoppas på åter en Queen titel! Prom Queen 2010? You never know!

Kommentarer
Postat av: My

Ååh, vad roligt :) Verkar som om du har hittat en väldigt fin klänning :D

2010-05-03 @ 23:31:41
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0