Nu när jag vet hur man bloggar från itouchen kommer mina inlägg blir mindre roliga!

Jag menar, nu kommer jag "små" blogga lite hela tiden istället för att vänta i en månad och klämma in ett "långt" inlägg med bilder och hela köret! Nu kommer det vara meningslösa inlägg om ingenting! Jag behöver åsikter? Vad är bäst? Lite små inlägg oftare dom inte handlar om så mycket eller lite längre, med (förhoppningsvis) mer roliga saker att berätta? HUR SOM HELST! Jag har listat ut att jag landar i New York City och blir uppmött av mamma om 94 dagar! Och jag landar i Sverige om 14 veckor och en dag = 99 dagar! Inte illa alltså! :D Nu känner jag såhär - Hur ska jag hinna med allt innan jag åker hem? Jag ska hinna med Aruba, New York City twice! Boston, Prom, Graduation, hemma fester hos Peter! (något av de roligaste som finns), Golfen! Förut kände jag såhär - Jag vill hem, hem, hem! Jag vill hem till MIN vardag! Åka hem till mamma med 647 och sen byta i Rimbo till 639 mot Östhammar! Umgås med MINA bästa vänner som känner mig på riktigt, och som känt mig i nästan 10 år (Gud va gammal jag börjar bli) hem till pappa och Katarina och Kalle och Ella och nästan alltid äta god middag på lördagar, om de inte fått för sig att vara jättenyttiga och gör sparrissoppa med knäckebröd eller liknande! Nu är jag spänd för det som kommer hända i vår! Det är officiellt VÅR nu! jag har blivit en Erica! En solgalning! såfort det är sol ute så öppnar jag fönstrerna i skolan och njuter eller går ut och sätter mig i gräset under mina studyhalls och kollar på när killarna spelar basket! jag Älskar sol :) Men som sagt, nu är jag mer taggad inför det som kommer hända istället för ledsen för det jag lämnat kvar hemma! För när jag kommer hem kommer mamma vara likadan, pappa också, Kalle och Ella kanske har växt några cm men de kommer fortfarande vara mina små änglar och mina kära vänner kommer vilja spendera deras sommar med mig för att ta igen tiden jag varit borta! Jag har ju redan bokat in Cornelia :D Jag är ruskigt taggad för att börja på roden igen! Vilken håla men samtidigt så mysig :D Jag ska ta vara på säkerheten medans jag har den! Vad ska man göra efter gymnasiet liksom? Aah! Läskiga tankar! Detta inlägg håller på (är redan) alldeles gör personligt! Men jag orkar inte riktigt bry mig! Om någon blir ledsen för att jag skrivit in deras namn i detta inlägg, kommentera gärna så tar jag bort dig på en gång! Nu måste jag packa inför Aruba, bara 2 dagar kvar! :)

Kommentarer
Postat av: Tuttis

Skriv hela tiden! Det är kanonroligt att läsa vad du har för dig om dagarna och inte bara vet viktiga och stora som händer! Det lilla är också jätteviktigt :) Jag tycker det är underbart att du har omvänt din känsla inför US vs Sverige :D Njut ordentligt nu och se till att du aldrig ångrar något du inte gjorde :) Jag saknar dig som en galen tok! Kärlek i massor och kanske en och annan easter bunny<3

2010-04-03 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0