my first golf practice :)

Det var sa himla roligt, solen sken, alla tjejer var glada och hade skitroligt! Min forsta efterskolan-golf-practice! iih, roligt! :D


Hur som helst, varen har kommit hit och det ar underbart, solen skiner och det borjar bli varmare, jag hoppas verkligen inte att det kommer mera sno eller regnar eller liknande, jag orkar inte! Jag vill ut och spela golf i solskenet! Det ar roooligt, aven om jag suger! :P


Nu vill jag ha var/sommar!

Aruba 30/3 - 14/4
New York City 24/4 - 25/4
Boston 2/6 - 4/6
Graduation 26/6
New York City 30/6 - 5/7

ARLANDA/SVERIGE 5/7!!


lite bilder i ovrigt

 


Skitful bild pa mig och Paul fran Tyskland


Anna <3


Ginger, trying to be sexy


Hahha, fulaste bilden pa oss allihopa! :D


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad roligt att det går så bra för dig! Vad glad jag blir att golfen går super! Du är bäst! Älskar din blogg!! :) Massa pussar och kramar från Utah!

2010-03-21 @ 02:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0