Gud va vi ar lojliga! <3

Jag pratade precis med min kara, gammla van Cornelia <3 och herregud, vi ar ju lojliga, eller ah, jag ar lojlig.. Sitter har och grater i USA for att jag saknar henne sa mycket!

Hur som helst, jag har redan borjat boka in mig efter min hemkomst! Den 10 Juli, 2010 aker jag och Cornelia till Norris for att slappna av och komma tillbaka till svenska vanor igen!

Jag kan inte forsta att jag faktiskt kommer vara 18 ar nar jag kommer tillbaka, det ar sa himla overkligen! :D

Just nu, denna sekund, till och med minut vill jag ta forsta planet hem till Arlanda! jag har precis slutat grata efter att ha pratat med Cornelia, jag vill inget annat! Det kan bero pa att jag ar sjuk, jag har legat hemma hela dagen. Eller sa beror det helt enkelt pa att jag saknar alla dar hemma sa himla mycket!




Vi ses snart <3


Kommentarer
Postat av: julia fulia

hjärtat! <3 hur pratade ni? skype? eller chattade ni bara? vi borde fan ha date på skype någon dag! när ska vi bestämma? måste bara ordna ett konto och befinna mig framför robins dator:D

2010-02-03 @ 22:13:52
Postat av: Hanna J

<3

2010-02-04 @ 16:11:40
Postat av: mikaela

looking forward to it. Saknar dig som fan. sen ska du o jag röja min marreluttis. så jag får trycka ner dig i sängspringan o ligga på dig!!



KOM HEM<3<3<33

2010-02-04 @ 23:47:38
URL: http://mickimelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0