stoned Love

Min första kärlek


Min första kärlek hette Olle. Han var lång, blond och ganska spinkig. Han brukade hälsa på sin mormor och morfar i Sättraby på sommrarna. Jag, min storebror, Jonas och Olle brukade cykla till smalsjön för att bada! det bästa var när han och jag hoppade från bryggan tillsammans och när våra armar eller ben råkade snuddas vid under vattnet. Det fick igång mina fjärilar i magen ordentligt. Jag kommer ihåg en dag när jag och min kompis Ellen cyklade dit och såg att han och Jonas var där. Jag hade sminkat mig och hade min finaste bikini. Den dagen så lekte vi kull i vattnet och när han skulle kulla mig kramade han om mig, men jag tror det var i smyg. Han sa att han tyckte jag var söt, även fast min mascara hade runnit ner för kinderna. Det var sista gången jag träffade honom. Efter den sommaren så slutade han komma dit. Men jag kommer aldrig glömma den sista dagen vi lekte, och hur glad jag blev när han kramade om mig fort så ingen skulle se. Jag var 11 och han var 13 år.


Kommentarer
Postat av: Amanda ;)

Aaaw! :D Vilken gullig historia :D Men sorglig :( <3

2010-12-25 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0