Lite lusigt :p

Nu är jag 18 i Sverige men fortfarande 17 i USA :P

Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis!!!!! :D



Men alltså det är ingen fara, jag förstår att du inte skriver precis allt i bloggen! Men det är bra att du i alla fall berättar sanningen, vissa kanske skriver att allt alltid är perfekt osv..

Vad jobbigt att du har haft otur, du behöver såklart inte berätta vad det är men har du något tips angående det, något jag ska undvika? :)

Nej det är klart det är jättebra!!! Tänk ifall jag skulle bli prom queen eller något sånt, jag skulle dö av lycka haha!

Jag har så otroligt många frågor egentligen så jag vet inte vad jag ska fråga haha!

Men ångrar du att du åkte? :/

Kram felicia

2010-05-01 @ 13:38:03
URL: http://feliciabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0