Jävla aruba! Jag är röd som en kräfta!

På vårat första hotell hade de inget wifi, så jag kunde inte riktigt uppdatera! Om jag inte ville betala 70 kr för 10 min! Nu sitter jag och är röd som en kräfta med långklänning, kofta och solskyddsaktor 50 för att inte riskera yttligare brännskador! Jag hoppas min hud mår bättre imorgon! Någon som vet vad man ska göra med huden när man bränt sig? After sun känns lite försent nu! :D Hur som helst, skickade vykort till the family idag! (mamma, pappa, mormor och morfar & farmor och farfar) måste säga till om de inte kommer fram :) nu ska jag köpa glass! Kraaaam <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad glad jag blir. Ja visst saknar jag dig också. Tror väll inte att en vänskap som varat i över elva år inte sätter sina rötter. Vi är nog helt enkelt fast med varandra. BRA VA!



När du kommer hem bli det fest, mys och bravader tillsammans!



Saknar dig.

2010-04-05 @ 12:56:24
URL: http://chikanua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0