Helg! Finally!

Åh, detta är galet! nya söt-söt blir bara sötare och sötare för var dag som går. För varje naturvetenskaps lektion, digital media lektion, engelska lektion! varje gång jag sätter mig för att kolla på en fotball match i skolan och han sätter sig framför mig!

Usch, va jag är nerkärad! Det kommer lägga sig om en vecka förhoppningsvis! eller? :D

Haha! om det inte var för att jag inte kan ladda min kamera skulle jag ta bilder hela tiden! PAPPA! Du måste skicka med en ny adapter och en förlängningssladd med flera uttag! Min kamera vill inte gå igång :(

Nu har jag ätit middag, städat mitt rum och chillat! det är kaos i huset som vanligt så jag har sökt skydd på övervåningen!

Jag undrar om jag kan lägga upp bilder här!
NEJ JUST JA! Jag kan inte!

Kolla marleneh på bilddagboken! Jag ska lägga upp mina senior pictures där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0