Stockholm + Converse + massa rea överalllt = Jobbigt för plånboken (och sinne)

Idag spenderade jag min vakna tid med att springa ner på stan och fixa mitt visumkort. Sedan sprang jag till Ellen, fick en gratis glass och drog vidare till busstationen med Hanna där vi tog 676 till Stockholm storstad. Efter en timme av family guy och scrubs steg vi av och började shoppa omedelbart. Jag, pank som jag är kom hem nästan tomhänt...

   

Detta gott folk är mina första converse, jag svor på mitt liv för ett år sen att aldrig köpa eller ha på mig converse men tider förendras. Nu tänker jag erövra USA med mina nya dojjor! Over and out.

Kommentarer
Postat av: ssara

Vill du på ett lätt sätt tjäna pengar på din blogg eller var som helst?



Gå isf in här http://www.woopa.se/?ref=schaaara



jag blev tippsad av en kompis och har redan samlat in 50 kr på 10 min .=)

(Y)

2009-07-11 @ 16:55:32
URL: http://schaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0