söderöra

   
     
    
     
   

           

Kommentarer
Postat av: Stephanie - blivande utbytesstudent i USA 09/10

Mmm, det är sant. Jag tänkte också så innan jag hamnade med Anica (vilket är tyskans namn). När jag fick reda på att jag skulle bo med en annan utbytesstudent så började jag tänka på de positiva (vilket jag knappt hade gjort innan) så kom jag fram till att det nog inte är så stor skillnad. Hon är underbar och det ska bli så kul att ha en "syster" som bor i ett land som inte ligger allt för långt bort. Jag får ta del av två kulturer vilket ska bli underbart! Men det finns både positiva sidor och negativa sidor med allt och man får försöka göra det bästa av situationen.



Vi tog inte båten men annars gjorde vi allt det vanliga :P Central park, ground zero, wall st., federal hall, Brooklyn bridge etc. Vi bodde med utsikt över time square så hade gardinen åkt upp lite grann lyste hela rummet upp :P Ååh, vad härligt :)



Är fobin så stor?! Jag har spindelfobi, får alltid världens chock och börjar gråta oavsett storlek. När jag valde AZ tänkte jag inte så mycket på spindlarna, jag vill verkligen komma över rädslan så vi får se hur det går. Jag har kört lite kbt behandlingar men jag är fortfarande rädd :P Kan inte ormarna komma in på tomten i sverige, eller på din blivande tomt? Jag vet iförsig inte så mycket om ormar och om vart de trivs :P



Ja, jag visste inte vart jag skulle ta vägen riktigt när jag fick reda på att jag hade hamnat där. Haha, fina broar? Hahahaha :D Det var faktiskt ganska roligt :P

2009-07-13 @ 03:00:51
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0