of allt the lonely people, i wanna be loved by you



Jag borde sova, men jag kan inte få bort tankarna på att jag måste skriva ett fördjupningsarbete om William Shakespeare! Jag har nu 11 dagar på mig att skicka in det till min historia lärare så jag inte failar historia kursen som ligger på 100 poäng, det skulle inte se så fint ut på mina betyg!

Jag är nästan färdig med det ligger fortfarande och gror bara för att jag inte riktigt, riktigt är klart med aja, jag får tänka på lakrits och en fin kille så kommer jag nog kunna sova!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul, ja det gör vi :D vart ska du bo i USA? :) inte långt kvar nu, börjar bli ganska pirrigt :S :P Kram!

2009-07-31 @ 21:13:20
URL: http://elinsiri.blogg.se/
Postat av: Stephanie - blivande utbytesstudent i USA 09/10

Ja, fy, vi är starka!



Jaha, okej men då kommer familjen snart. Ibland tar det lång tid att finna en bra värdfamilj :)



Ja men verkligen, [email protected]. Hur kan man känna så många känslor på en och samma gång?! Jag blir så förvirrad!!

2009-07-31 @ 22:48:22
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0