Käraste, underbara, mest fantastiska vänner

Hur ska man kunna lämna Sverige när ens brudar är de bästa man har? Usch, jag hatar tanken! och jag hatar att ni är de underbaraste vännerna man någonsin kan tänka sig. Hade ni varit sämre hade de varit lättare att åka ifrån er. Men så är ju inte läget nu.. Nu måste de vara de bästa! 5 av 5 toasters, 101%, helt rätt.

Postat av: frun

hur fan ska jag klara mig utan dig när du far? alla dessa underbara stunder vi delar och allt vi upplevt tillsammans, jag vill ju inte att det ska ta slut! klart att det kommer komma igen, men en paus på tio månader.. jag älskar dig marlene elizabeth holmberg! över allt annat och ingenting kan ändra på det! alla fina sommarkvällar.. din goda doft, ditt vackra leende och ditt lena hår. jag kommer sakna sättet du drar håret bakom öronen, sättet du gömmer ansiktet lite när du skrattar för mycket. jag älskar dig för våra olikheter och att vi trots detta är så lika. jag älskar dig för att du kompletterar mig. du får mig att känna mig makalös och du tar fram det bästa i mig. jag avgudar dig! du är makalös!

Ni är det bästa som finns<3 den 11 augusti på arlanda kommer inte vara OK! de sista nätterna med gänget kommer inte vara OK! alla tårar kommer inte vara OK! jag saknar er redan.. och det är inte OK!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Den var jätte fin :)



Jag vågade inte, haha. Jag skulle fått en hjärtattack!! Haha, någon gång ska jag.



Ja, fy vad det är svårt! Jag ska ta med mig så lite som möjligt. Typ några shorts, några t-shirtar, favoritjeansen, några par skor och sen bara shoppa gärnet! Packa för några veckor bara, det låter så sjukt svårt! Vi måste tänka och dela med oss.



Jo, absolut. Jag överdriver bara :P familjen får inte ta emot om de inte har råd att ta emot en ny familjemedlem. Haha, förlåt nu skrämmer jag upp dig :P

2009-07-15 @ 02:51:22
URL: http://stephaniejf.blogg.se/
Postat av: Thea

jag har fått familj i Michigan, fick den för knappt en månad sen. har du fått familj? :) vart ist? jag åker med explorius den 18 augusti. vilka och när åker du? haha , kan bli lite svårt att länka då.. vill du jag ska berätta hur man gör? :)



följ min blogg som handlar om mina förberdelser inför usa 09/10 och även under året då jag kommer gå på high school i Michigan

2009-07-16 @ 06:37:15
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0