Imorgon bär det av till Lohärad

Imorgon ska jag försöka ta mig ut till Lohärad, hem till Erica. Jag ska lära henne spela piano så hon kan äga a few rumpor när hon börjar spela piano i skolan till hösten! ;D det ska bli awesome, kind of häf-fucking-tigt.



Hur som helst, sen bär det av hem till käre mor min. Där måste jag vila upp mig ordentligt och mentalt förbereda mig för två intensiva dagar i stora staden Stockholm. Vi ska nämligen in och shoppa sönder inför USA. Presenter, kläder, kamera, böcker! You name it! ALLT! Jag kommer tömma staden! I can't wait.. mohaha

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ah, tack så mycket för att du kommenterade min blogg :D

2009-07-14 @ 12:21:40
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Snygg design blev! :)



Nej jag fick inte välja innan men när jag hade fått placeringen fick jag tacka ja eller nej och då när vi pratade med explorius så sa de att det är inte ofta man får en sån placering och de berätta att det inte var så stor chans att jag skulle hamna i phonix om jag tackade nej. Att tacka nej fanns inte med på kartan men det var skönt att höra hur de resonera. Det kom som en överraskning :)



Mm, vi hade en spindel i källaren förut som jag såg när jag skulle duscha. Jag vågade inte duscha där på flera månader så jag gick hem till pappa varje gång jag skulle duscha för att jag var så rädd. Kbt är en skognitiv beteendeterapi där man jobbar steg för steg för att nå ett mål. Första man gör är att bara prata om spindlar och man berättar om rädslan. Sen tittar man på en, nuddar en och sen ska man hålla i en.



Jag vet! Jag hade verkligen förväntat mig att hamna i en trailer park någonstans i midwest men jag hamnade i ett drömhus i min drömstad. Tack! Snart får du en riktig drömplacering! :)

2009-07-14 @ 15:37:14
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0