godisgodisgodis

Pappa kom hem med godis idag! Du gjorde verkligen min dag <3 tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

sv: nej jag ska tyvärr inte på någon förberedelsekurs :/



---



I höst flyttar jag till USA i ett år för att plugga på highschool. Följ mig och mina förberedelser inför mitt år samt senare när jag är iväg!

2009-07-09 @ 20:06:46
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: Stephanie - blivande utbytesstudent i USA 09/10

Jag tyckte så synd om dig när du skrev att du trodde att du var sist. Förra året var det ett par stycken som fick placering i slutet av augusti/början av september.



Nej, packa kommer jag göra (som vanligt) i sista minuten. Haha, det har verkligen inte slagit mig helt än att det snart är dax. Känns som att det är om några år kvar innan. Har du börjat packa än? Snart är det ju dags :)



Nej, det ska de inte. Erica som har kommenterat här över är en av dom :)

2009-07-09 @ 22:03:24
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0