=(

Jag har fortfarande ingen värdfamilj och jag åker om 15 dagar. Jag är inte orolig utan jag är arg! som i helvete. Betalar men ungefär 80.000 kr kan de väl förfan ge ut en familj i tid! Men nej, detta gillas inte!

Något som piggar upp och fyller min vardag är mina vänner. jewlar alltså, det är inte nådigt va fina de är.

Cornelia:

Alltså, fina rara du, allvarligt talat har jag nog inte riktigt förstått att du sviker oss här i norrtan och drar. Ett år kommer kännas otroligt långt och otroligt sorgligt utan dig. Vem ska jag nu dricka vin och deeptalka med ute på norris? Det kommer alltid kännas att det är någonting som saknas. Åh min stålkvinna, allting som vi har haft tillsammans sen sex års ålder. Jag älskar dig Marlene

ååh! Jag vill så gärna åka men samtidigt vill jag vara kvar hemma och vara med det bästa! Men detta kommer bli awesome! Mitt år kommer bli awesome! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0