12 dagar kvar och håret är räddat! :D

Just precis nu kom jag hem från frissan, efter att ha tillbringat 2 timmar med avfärgning och slingor! jisses, att man kan åstakomma så stort problem på bara 43 kr! :D haha, hur som helst, tack mamma & pappa för håret! Jag måste verkligen bli mer självständig! Tur som fan att jag drar om 12 dagar!

man kanske borde börja packa lite? Eller? Är det för tidigt fortfarande? Gosh, allt strul med värdfamiljen gör att jag känner mig helt oförberedd, jag känner inte att jag ska åka bort i ett år om 12 dagar! jag menar, efter 2 år planering så känns hela den här resan fortfarande så himla långt borta! Men IKKE, jag åker om mindre än två veckor och jag gråter så fort jag tänker på hur länge jag ska vara borta från trygga pappa och bästa mamma!

Hej hej jag heter Marlene och jag gråter för allt just nu! :D

Nej, nu måste jag ringa erican ;D Ciao

Kommentarer
Postat av: Stephanie

helt sjukt få dagar kvar nu!!! Det har inte slagit mig än :P Ingen familj än? :/ Jag kommer blogga, jag har bloggat konstant i 3 år så det blir nog blogg för mig :) hur ska du göra?

2009-07-30 @ 15:40:49
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0