jul, jul, strålande jul

Julen är här, vi har julgranen uppe redan. Jag ska hänga upp min strumpa over the fireplace så småningom. Tomtar och julbelysningar är framme. Det är officiellt jul här nu :) Det spelas julmusik vart man än går och första snön såg jag idag, det var ruskigt fint. Jag har sån hemlängan att jag dööör. Inte vidare bra :( Det kommer gå över, jag är 100% säker! Men som Kristina sa till mig för flera månader sen. Skriv ut allt i bloggen! Så det är vad jag gör. Vare sig ni vill det eller inte. Jag saknar de sjukaste sakerna. Jag saknar landkrabban, julbelysningen i Stockholm stad, julbelysningen i Norrtälje stad, Mörka december kvällar framför TV:n hemma hos pappa, mamma sjungandes i köket, pepparkaks bak hemma i Sättraby med mamma, Michaela och Marcus, bränd knäck, rodens HEMSKA julkonserter, julkalendern.

& så saknar jag Ericas fniss, Toruns sniffande, allt som har med Cornelia att göra, Mickis kramar, bögens åsikter, Hanna johanssons hjälp <3, Julias sett hon luktar på sitt eget hår, Olssons skratt, Ellens hår fullt med snö, Hanna Melins sett att få mig att må bra. ALLT är en enda stor saknad som jag omöjligt kan skaka bort eller inte tänka på. Jag vet att allt kommer ordna sig!

Jag ska börja träna och tänka på annat, Aruba/Spring-break 2010 kommer snart och jag ska vara fresh! Det ska jag lägga min energi på! Puss och kram banan <3










Godnatt


Kommentarer
Postat av: mikaela

Aaaaw, sötnos<3

2009-12-02 @ 14:14:03
URL: http://mickimelius.blogg.se/
Postat av: Hanna Johansson

Jag saknar dig med! <3

2009-12-04 @ 16:02:44
Postat av: "bögen"

HAHA nice att jag är bögen, lär bli kul när dina amerikanarkompisar översätter det! x'D snälla säg att jag är sjukt lesbisk och överkåt

älskar dig fortfarande

2009-12-06 @ 23:44:54
Postat av: Kristina

Visst är det lite härligt att längta också <3 jag får tårar i ögonen när jag läser din beskrivning, vilka härliga vänner och fantastisk familj du har, väl värda att längta efter. Snart är du tillbaka och då kommer du att längta åt andra hållet :)

2009-12-10 @ 17:06:23
Postat av: jenny

härliga bilder!

2009-12-13 @ 23:06:29
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0