JUL <3

GOD JUL ALLA HEMMA!

Jag har tagit massa fina bilder fran mitt hem har i USA! :)


Vi bakade kakor en heeeeeel dag


MUMS! :D


I made these :D


My stocking :D


Juldekorationer


Massa julklappar :D


Mera dekorationer


Jattefin julgran :)


Julbordet


Haha, efter att min vardsyster vackt mig kl 7 pa morgonen, sprungit ner till julgranen och oppnat alla julklappar sag det ut sahar! Hahaha, A BIG MESS :D



GOD JUL ALLA HEMMA <3

Saknar alla hemma, Hanna min Johansson, efter att jag pratade med dig kunde jag fortsatta min dag och det var en sjuk lattnad att fa hora din rost <3 Du ar verkligen saknad! Alla ar VERKLIGEN saknade :D


PUSSPUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Hanna J

Åh hjärtat mitt! Jag trodde knappt att det var sant när jag hörde DIN röst, fick världens gråtattack som du kanske märkte. Jag är dock väldigt väldigt glad att du ringde och har berättat det för varje person jag träffat. Kan du inte skicka din adress till mig så jag kan skicka i väg din julklapp? <3

2009-12-26 @ 18:06:58
URL: http://tappaintebortmiguf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0