7 dagar kvar och ingen familj.. ingen vill ha mig, helt enkelt

Det är väl så? Familjerna väljer ju eleven. Det känns himla tröstande och jättebra! Just nu känns allt piss och jag funderar på att stanna i sängen till den 11. Ibland blir jag så arg och frustrerad att jag känner för att seriöst riva sönder ett papper eller kasta stenar. Har jag ett problem med ilska? Oh ja, nu har jag!
Att gråta hjälper inte längre. Jag har fortfarande klumpen i heeela kroppen! från huvudet ner till tårna! hela kroppen känns tung och jag trodde aldrig att jag skulle bli den som fick sin familj sent, det här kan låta löjligt men jag har tappat lusten (och jag vet att jag kommer bli awesome glad när jag väl får min familj och jag kommer försöka glömma att jag någonsin kännt såhär eftersom jag kommer vara så fucking jewla glad då) men just nu vet jag inte om jag vill åka längre! jag har funderat starkt på att begära alla pengar tillbaka! många gånger, och inte bara jag.. pappa också! fast det är nog bara för att han vill att jag ska stanna hemma.

Seriöst, ALLT känns jobbigt, det känns jobbigt att sminka sig, att dricka vatten.. allt! folk säger att jag hanterar det här bra men jag är ett jävla vrak! Ett jewla äckel vrak!

Kommentarer
Postat av: Selma

ja, eller hur.. seriöst.. Jag pratade med sts idag och dom sa att om jag inte får veta ngt innan fredag kommer jag inte kunna åka den 11. Men dom sa att det var liten chans att jag inte skulle få åka så, det borde ju betyda att jag kommer få den snart.

2009-08-04 @ 19:11:11
URL: http://selmawedberg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hjärtat, du vet ju att jag tycer att det är väldigt jobbigt att du ska åka och att jag kommer att sakna dig, men jag hoppas att du verkligen KOMMER att åka nu. ring mig närsomhelst om det känns jobbigt!

ska sitta i bilen hela dagen imorgon så jag lovar att jag har tid att lyssna! <33

2009-08-04 @ 21:37:13
Postat av: Anonym

Hjärtat, du vet ju att jag tycer att det är väldigt jobbigt att du ska åka och att jag kommer att sakna dig, men jag hoppas att du verkligen KOMMER att åka nu. ring mig närsomhelst om det känns jobbigt!

ska sitta i bilen hela dagen imorgon så jag lovar att jag har tid att lyssna! <33

2009-08-04 @ 21:37:33
Postat av: Cia

ÅH va skönt att du skrev! jag får så många tankar att det bara är jag som sitter i den här situationen utan familj!!

Japp jag har anmält mig till NY veckan..

Men vi håller tummarna eller hur? Klart att vi kommer iväg till NY när man sett fram emot det så mycket! valde du område i USA?

2009-08-04 @ 22:41:27
URL: http://thereciautbytesstudent.blogg.se/
Postat av: Anna - New York, USA 09/10

Hej! Läste inägget. Fy va jobbigt:/ Åker du med sts? Okej om jag länkar?

2009-08-04 @ 23:19:23
URL: http://abyfors.blogg.se/
Postat av: Anna - New York, USA 09/10

Jag förstår det! Det är många som åker med STS som inte fått nån familj än :S Jag åker med explorius.

Min familj verkar hur bra som hälst. På sätt och vis typiska amerikanare men dem går inte i krykan vilket är väldigt skönt att jag slipper ;) Tror att jag kommer trivas hur bra som hälst hos dem :)

2009-08-04 @ 23:47:57
URL: http://abyfors.blogg.se/
Postat av: therecia

Vi är nog lika frustrerade!! Nej dom tar aldrig ngn kontakt det är alltid vi som får ringa och tjata/fråga en massa om placering och det.. kontaktar dom dig?



Det är galet! Jag har valde inte område så jag har inte en aning om jag ska till vinter eller sommar och kan därför inte packa över huvudtaget!! :S man vill ju vara förberedd om det nu blir den 11 och det kommer jag inte kunna vara på långa vägar! haha

men åker du själv eller känner du någon med som ska iväg??

2009-08-04 @ 23:58:59
URL: http://thereciautbytesstudent.blogg.se/
Postat av: therecia

jo precis.. jag tycker alla bloggar man läser har dom så galet mycket kontakt med familjen och de känns som de redan känner varandra när de åker typ! Men jag tror att när vi väl får familjer kommer det bli hur bra som helst för då har man längtat så länge!



självklart har jag det! [email protected] adda mig! :D

2009-08-05 @ 09:49:05
URL: http://thereciautbytesstudent.blogg.se/
Postat av: Selma

Ja, dom sa det men asså jag vet inte riktigt.. man kan ju bli galen på dom. Men man får iaf pengarna tillbaka om man inte får åka till NY. Men asså då skulle jag seriöst slå ngn... ;p

2009-08-05 @ 22:15:45
URL: http://selmawedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0