Jag har äntligen förstått mig på hur man skriver inlägg ifrån min itouch!

Äntligen! Jag trodde seriöst att man inte kunde! Och det var ju liksom en av de största anledningarna till varför jag skaffade den över huvud taget :) så nu är jag himla lycklig, teknik är som sagt skrämmande! Jag lyssnade precis på shotguncrackers, man måste ju stötta lokala band, från min hemhåla Norrtälje/rimbo :) hur som helst, i övrigt rullar min vardag på.. Jag åker till central/syd Amerika om 8 dagar! Aruba för hela slanten, i 2 veckor! Det ska bli så himla underbart, jag kan knappt vänta :) just nu ligger jag i min säng och väntar på att sömnen ska slå in, jag kanske måste anstränga mig lite mer :D Fan va glad jag är över att det funkar! Detta är bäst :D nu måste jag försöka sova, jag har skola imorgon som jag egentligen inte orkar med! Call in sick? Nope! Jag måste ligga på topp :D jag ska vara borta från skolan i en vecka, jag har inte tid att vara sjuk! Hur som helst! Godnatt Sverige <3 (usch va jag saknar Norrtälje)

Kommentarer
Postat av: Torris

Snygging! Good job! Tekniken är inte människans vän! Egentligen lurar den bara oss att vi har kontrollen, men plötsligt en vacker dag slår den till och tar över jorden ;) Men tills dess: Var herre över din teknik ;) Saknar dig fining!<3

2010-03-22 @ 23:00:56
Postat av: Ellenpellen

Oh, spännande! Hoppas du har det rååå nice! Vi saknar dig alla. Norrtälje finns kvar när du kommer. Jag LOVAR :)

2010-03-24 @ 15:53:35
URL: http://chikanua.blogg.se/
Postat av: Ellenpellen

Låter spännande! Hoppas du har det rå nice. vi saknar dig. Men Norrtälje kommer finnas kvar. Jag LOVAR :)

2010-03-24 @ 15:55:09
URL: http://chikanua.blogg.se/
Postat av: Ellenpellen

Oj. nu blev det två samma. trodde inte jag skickade det första :D

Teknik är inte heller min starka sida alla gånger.

2010-03-24 @ 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0