yup, imorgon blir det itouch

Imorgon ska jag kopa mig en itouch :) Jag har velat he en sa lange och nar jag natten till lordag lag och roade mig med Morgans itouch kunde jag inte vanta langre. Jag tankte "denna maste jag ha" sa.. Imorgon bar det av till Watertown for att kolla filmen Avatar och kopa itouch :) Tank dig, en liten minidator jag kan anvande till att kolla mailen, blogga, facebooka (hacka :P) musik, bilder, filmer! Allt i en liten magisk maskin! :D Jag alskat teknik, samtidigt som det skrammer mig! Jag har en kansla av att varlsen kommer ga under av att vi uppfinner nagot otroligt! Inte ok.. Hur som helst, ja tror inte att en itouch kommer ta ove varlden :D


Kommentarer
Postat av: LQ

Välkommen till 2008!

2010-01-18 @ 20:38:39
Postat av: LQ

näe.. 2007!

2010-01-18 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0