Glee!

Jag har borjat lyssnat lojligt mycket pa Glee! Ganska pinsamt! :D


Don't stop believin' - Glee

Jag har precis kommit hem fran skolan (skojar inte) fran 19.00 till 20.30 var det play-practise. Vi gor Annie och jag en maid, Mrs Greer :)

Jag ar samst pa att uppdatera min blogg nu for tiden! PAGRUND av att min dator haller pa att doooo! Inte bra :(
Den dor av virus och jag vet inte vad det ar jag gor som gor att jag far virus :S

Hur som helst!

Jag kan beratta om min NYC tripp om nagra manader! Jag aker till NYC med min kor i skolan och vi ska sjunga i en av nagon stor "dom"kyrka i NYC! Jag kan fortfarande inte forsta att det at sant, jag ar sa himla overlycklig! Vi ska bo pa hotell och kolla in frihetsgudinnan och sjunga a capella mitt i smeten, time square sa att saga! kolla pa en broadway show, Chicago! :D IIIH, jag ar overglad och hur lycklig som helst!

Det ar svart att beskriva allt som hander har, det ar sa mycket som hander men samtidigt hander ingenting. Som sagt, det ar svart att forklara! En dag kanns det som att jag inte har nagra vanner och att ingen tycker om mig och en annan sa mar jag bast i hela varlden :)

Hanna Melin, varldens finaste varelse! Jag mar fortfarande bast av ditt mail.

"men du har sträckt på dig. Jag känner det ända härifrån."

Jag vill svara men jag har svart att fa tid till att skriva inlagg nu for tiden. Speciellt nu nar skolpjasen drar igang!


























Detta ar vad som hant de senaste tva veckorna :)


PUSSPUSS <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ååh, vad kul :)

2010-01-07 @ 19:25:56
Postat av: Torilorun

Virus på datorn? :O Har ni inga datanördar i det där landet som kan hjälpa dig med det? ^^ Går ju att formatera om datorn annars ;) Allt det andra låter superkul ju! Awesome att du får resa runt lite och se mer av US and A nu när du är där :D Tummen upp!! <3

2010-01-08 @ 13:33:04
Postat av: Johanna

Skulle inte du kunna lägga upp bilder och skriva lite om alla dina vänner i USA ? :D

Superbra blogg annars!

2010-01-09 @ 19:05:52
Postat av: Cornelia

Åh när jag ser ditt skratt på bilden så ryser det i kroppen på mig! Jag längtar så till att få höra din röst! Du är en av de som ger mig energi och att orka. Hoppas du har det bra gumman, jag saknar dig faktistk! <3

2010-01-15 @ 14:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0