put a fejksmile on!




Kommentarer
Postat av: Torunen

Håll ut min vän! Håll ut! Det kommer bättre dagar, det vet jag<3

2009-10-13 @ 12:47:52
Postat av: Hannapanna

Åh min älskling! DU får väl börja skriva på röverspråket eller något!

Jag har läst ditt brev nu och jag vet inte vad jag ska säga. Tack så mycket, jag blev så otroligt glad när jag läste det!



Åh, här hemma är det regnigt och äckligt, och väldigt tomt utan dig. För någon vecka sedan tänkte jag gå och se på cocco avant chanel och så tänkte jag ringa dig och fråga om du ville gå med mig, men då kom jag på att du inte var hemma! :'( fy tusan!



Det är tomt här, och jag saknar dig min älskade, älskade vän! Jag hoppas att allt är bra, men det verkar ju faktiskt så. Näe, vet du vad, jag ska nog slänga i väg ett mail till dig istället!



<3 all min kärlek!

2009-10-13 @ 17:43:04
Postat av: Blombög

haha vad hände med att alltid hata Kent? x'D<3

2009-10-23 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0