Godnatt

Jag älskar min värdfamilj <3

Fy tusan! Jag trivs så bra att det är skrämmande! Jag vill aldrig åka härifrån!
Den här familjen bråkar och är morgonbittra! En 12 åring och en 15 åring tillsammans är = bråk och tjafs 24/7. Men det spelar ingen roll! även fast alla inte är på det bästa humöret eller om de bråkat om betyg så är det ändå OK! Det är OK att bråka för de kommer bli sams om tre minuter igen och skämta runt köksbordet! Här är de en familj, och jag gillar det till tusen :)

Jag fick några bilder från min kompis mobil från skoldansen för några veckor sen. Bilderna är dåliga men roliga :D








Jag avslutar med min favoritbild.
Jag och Emil från Danmark danced a slowdance together! & alla tog kort och visslade :)


Kommentarer
Postat av: Torrisen

Fy tusan vad härligt att allt är så bra!

Men du! Du får inte stanna kvar där för evigt för då kommer vi sakna ihjäl oss här hemma! :O ;)

Kärlek till dig min vän<3

2009-11-06 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0