Owego, New York

Jag ska bo i New York i de nästa 10-11 månaderna. Jag drar den 11 aug, om 3 dagar och jag är tagggggggad! Till tusen!
Lite sjukt känns det, att jag får min familj dagarna inna jag åker, jag är väldigt missnöjd men mamman jag ska bo hos har de skönaste sättet att se på allt! Hon begär inte mycket! Hon vill att jag går till skolan, att jag berättar vart jag är och att jag sover om nätterna! Annars sa hon att hon inte hade så mycket åsiktern om vad jag gör! Jag älskar öppensinnade människor. AWESOME! ;D

Hon sa också att mina små värdfamiljemedlemmar (hennes barnbarn) Mya, Mckensie och Nicole knappt kunde bärga sig tills de fick träffa mig! och att det alltid fanns någon hemma i huset!

Hon undrade också om jag ville sjunga på ett födelsedagkalas för en kvinna som fyller 106 år, det är fan inte nådigt! Och självklart säger jag ja! Om jag sjunger på svenska kan jag ju sjunga hur mycket fel som helst! Det gilla's ;D

Jag kan knappt vänta till jag får mitt nästa svar! Hon är ju världens coolaste! 56 år och kör racerbil :D















Jag kan inte vara mer nöjd! Jag älskar den här miljön! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad kul att du har fått din familj!! Vi ses i NY:D

2009-08-08 @ 16:30:37
URL: http://americhanna.blogg.se/
Postat av: Erica Awful Anerfält

HEJ! nu har jag googlat en massa! hur fint som helst ser det ut. jag tror att du ska gå på den där skolan, the highscool med 800 elever, verkar heeeeelcoooolt ju!

och det ligger ju bara 20 mil från The big apple liksom:D:D

ahhhhhh helt sjukligt sjukt

puss!

2009-08-08 @ 17:08:25
Postat av: julia friikkin nasty

åååh! det ser ju helt underbart ut! jag är så glad för din skull!! (desto ledssnare för min!) helt underbart att allt blir så bra för dig<3!

2009-08-08 @ 18:53:56
Postat av: Amanda

Hej! Jag ska också till New York i höst, fast lite längre åt vänster i Steuben County. :) Är alldeles kär i omgivningarna, längtar till hösten i år! Haha.

2009-08-08 @ 22:47:11
URL: http://numb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0