Överraskningsfest för mig!

Just precis nu ska jag sova men innan ikväll blev jag totalt överraskad av mina nära vänner som fixat ihop en fest för mig! Jag hade seriöst ingen aning! Jag blev chockad till 1000!

Torun trädgård va fyllt med partylampor och en hel ljudanläggning! en tipsrunda om MOI ( Den var liite pinsam men det får man ta! :D ) Det var en toppen kväll! Heeelt klart!

TILLS! Jag inser att min väska inte ligger där den ska! Jag kollar om den har ramlat ner från bordet men ikke! Jag får panik för där i finns min ipod, min mobil, min och mammas kamera som vi precis köpt, flera tusen på mitt kort, jättefina presenter jag fått och en present jag köpt till min värdsyster!

Jag, panik som jag får stänger av musik och blir gaaaalet arg! Jag skriker och ber folk om hjälp eftersom att jag verkligen börjar få panik! en kort stund senare hittas min väska på marken vid en stor buske. Alla mina kvitton är utslitna och mina grejer ligger runt om! Som tur är så låg mina värdefullaste saker kvar! Men presenten till min värdsyster ( ett jättefint snöhalsband för många hundra ) va borta, och vi har fortfarande inte hittat det. Varför någon ville göra såhär mot mig vet jag inte! Jag är sjukt arg, inte för att halsbandet är borta, jag kan köpa ett nytt men för att någon faktiskt gjorde såhär! På min avresefest! Det är det som gör mig mest besviken och arg och framför allt ledsen! Som tur är fick jag ett "fint" halsband från käre Niklas Karlsson och det uppskattas verkligen! Tack alla som hjälpte till men fy fan för den som verklgen försörde den här kvällen som var till mig!

Kommentarer
Postat av: Anna åker till USA 09/10

Fy fan för såna människor!!! Jag förstår inte hur de tänker....

2009-08-11 @ 17:37:14
URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0