New York city imorgon också <3

Imorgon så drar jag och resten av tjejgänget till New York! Vi kommer bojkotta att vi måste ha STS väskan på oss! det skulle suga så jävla hårt! Jag hade tänkt ha en jättefin, min jättefina aprikosfärgade klänning men det skulle ju inte gå ihop med den knalgula STS väskan! :D Hahah!

Nu är det fullt av brasilienare, italienare i mitt rum och jag fattar inte ett skit för ingen av de pratar svenska! :D

Vi ska till Soho imorgon och kolla Urban Outfitters och den största Victoria's secret butiken imorgon och så ska vi till central park, men det vet hjag inte om jag är så taggad till! Jag har redan sett det liksom!

Aja :) Nu så ska jag snart gå och tvätta va mitt svinbilliga ID smink och gå och lägga mig! Jag är sjukt trött! Haha!

Med det här sketna internetet så kan man inte lägga upp bilder! det är så fucking jävla segt så jag orkar inte! Imorgon kommer det upp flera bilder på facebook!  :D

Godnatt alla! :D <3


Kommentarer
Postat av: therecia

Hej igen! låter som ni har underbara dagar i NY det suger att jag missar det!

tänkte bli vän med dig på facebook men det finns fyra olika marlene holmberg så kan inte du bli vän med mig, Therecia Lindqvist.. finns troligen bara en :)

2009-08-15 @ 12:45:31
URL: http://thereciautbytesstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0