jag borde gå och lägga mig men jag orkar fan inte!

Idag har jag varit på Manhattan ffs! :D Min nr one favorite city in the world! :D förutom Stockholm och Norrtälje ;D Ofc!


Idag shoppade jag (haha, för alla som vill veta)

- 6 par Victoria's secret trosor! Heelt sjukt snygga!
- 1 superfin volangklänning från H&M
- 1 skir och blommig blus från Forever 21
- 1 Smith's lipbalm, minted rose
- 1 consealer, 2 fondations, 1 solpuder, 1 all over face puder typ, 3 borstar och 1 primer från ID! (SUG PÅ DEN HANNA MONTANA! ALLT FÖR 535 KR!)

Inte så jävla kaxig längre! För allt är billigt här! Det är helt sjukt, jag gjorde av med bara 1450 kr idag och jag fick saker som hade kunnat kosta upp mot 3000 kr!
 
Jag gillar New York! Jag ska lägga upp bilder när jag får ett snabbare internet! För det jag har nu är lika segt som ja, mormors fly... Man undrar ju ERICA! ;D haha, aja! Nu skrek mina ledare att vi var tvugna att gå och lägga oss! Så jag känner att jag är lite illa tvungen! :D

Godnatt alla <3 / Marlene

Kommentarer
Postat av: Hanna (Johansson)

ÄLskling, antar att det är bäst att skriva sitt efternamn eftersom det finns så sjukt många hannor.

Hoppas du har det bra, vilket det iof låter som! Kan du inte köpa ett par trosor åt mig också, du vet ju att det är din uppgift att pimpa mig? ;D

Jag saknar dig, det har inte ens gått en vecka och jag är redan på väg att öppna "den lilla svarta". Jag saknar dig! <3

2009-08-14 @ 18:31:19
Postat av: Anonym

ÄLskling, antar att det är bäst att skriva sitt efternamn eftersom det finns så sjukt många hannor.

Hoppas du har det bra, vilket det iof låter som! Kan du inte köpa ett par trosor åt mig också, du vet ju att det är din uppgift att pimpa mig? ;D

Jag saknar dig, det har inte ens gått en vecka och jag är redan på väg att öppna "den lilla svarta". Jag saknar dig! <3

2009-08-14 @ 18:32:12
Postat av: Blomboeg

NEJ fyfan vad nice!:O jag vill också åka till usa och köpa ID! usch på dig!

(MORMORS FLYTNINGAR) det är segt det x'D

2009-08-16 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0