Jag blev kidnappad... Till grönan ;D


Nostalgia 77 - Seven Nation Army

Idag, kl 14.34 fick jag ett sms där det stod " va vid busstationen kl 16.10 ".. (Jag hade tänkt spendera hela min dag/eftermiddag/kväll i sängen, bokstavligt talat!) Så efter mycket om och men med en felställd klocka kommar jag ner till busstationen kl 16.30. Där går vi på stockholmsbussen. Sedan när vi närmar oss Albano blir jag tillsagt till att sätta på mig en halsduk runt ögonen och lyssna på musik på hööög volym! Jisses, vart kommer de ta mig tänkte jag och vi gick på en buss, vi fick vänta hur länge som helst i någon slags kö, sedan gå runt där de fanns en massa folk som jag gick in i! Jag kände på mig att det var på skansen eller gröna lund, men jag var ju fortfarande inte riktigt säker! men sen, efter kanske 1 ½ timme ber de mig att sätta mig ner och de tar bort musiken och ögonbindeln och jag ser att jag sitter på en picknickfilt precis vid bläckfisken! anar ni hur förvånad jag blev? Sen så hade de tagit med muffins och läsk och glasyr och strössel! Jag måste ha universums bäääästa vänner!












Någon random brud ville vara med och ta kort med oss! Det gillas! ;D



Ni är fan de bästa som finns! Vad är jag utan er?
Ni fick mig att lämna sängen och glömma allt som tynger mig och bara ha roligt!
Ni får mig att må bäst, ingen protest! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0