Ändrad åsikt

Jag skämta bara! (nej det gjorde jag inte!) Men jag har dock ändrat åsikt! :D Jag pratade precis med min värdpappa på facebook och han var jättejättetrevlig! Han sa att han tagit en ledig dag för att hämta mig och spendera dagen med mig och att han älskar sport och att han gillar att köra go-kart!

Jag sa då att jag gillar att titta på sport och att gå på matchen och sånt! och att jag en gång i tiden simmat och haft mig! Haha! Nej men han är jättetrevlig och Nicole, min lilla värdsyster är så himla gullig! Hon satt och lärde Ryan hur man gjorde olika figurer på facebook! Så hon gjorde glada gubbar och hjärtan hela tiden! Haha, Nu ser jag verkligen fram emot att få träffa dem! Och speciellt Ryans fru, Brandy! Hon älskar att sjunga och verkar verkligen super trevlig! nu längtar jag tills imorgon! Jag är super taggad och vill träffa dem nu! :D

Och tack Kristina för dina fina ord! Det värmde i hjärtat <3

(Jag ska ladda upp bilder snart! Kolla på facebook så länge! :D)

Saknar alla <3 / Eran Marlene

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att man kan ändra sig ;) Ser fram emot rapporter när du kommit på plats. Kram Kristina

2009-08-18 @ 11:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0